perjantai 10. helmikuuta 2012

It's been a long time since I came around....

He-heei! Siit on todellakin pitkä aika, ku viimeks oon tänne kirjotellu. Siis puol vuotta.  Mä en ees tiiä kannattaaks mun selitellä tätä taukoo. Täs on tapahtunu ihan liikaa. Mm. se, että meidän rakas koneemme kaatu pari kertaa ja piti ostaa uus, ja kaikki kuvat ja suunnitellut kuvapostaukset meni siinä samalla...
Nyt sit kun tänne suvaitsin tulla, niin tälle mun blogille pitää ihan oikeesti tehä jotain. Ainaki vähä vaihtaa lookkia ja ehkä nimi tms. Kattelin taas noita vanhoja postauksia, ja niitä vois ainaki muokata. Silleensä, että ne ois suomeks, ja ees mä ymmärtäisin sitä tekstiä. (kaikki jotka mun puhetta kuuntelee tietää, että se ei oo selvää, enkä osaa kunnolla suomee (vaikka oonki suomalainen) ja tää teksti kärsii samasta viasta :DD) Ja sit voisin varmaa vähän tihentää tätä päivittelyä. Liittyä pariin sivustoon, et tulis lisää rakkaita lukijoita. (huomatkaa; ei lukioita vaan lukijoita) Ois kans kiva kirjottaa tätä muillakin kielillä (joko eri blogiin tai tähän samaan) ja tehä videoita. Ja sit ihan oikeesti painottaa muotiin ja kauneuteen. Mulla on jo nyt miljoona juttua, mistä voisin tehä postauksia tai videoita...
Muutokset tulee varmaa seuraavan parin kuukauden aikana. Täs ois mm. yks töhakemus tehtävänä ja flunssa parannettavana ennen sitä. Mutta siis infoon (tietysti) tänne, kun kaikki on vähä ajankohtasempaa.

- All for now,
XOXO,
Arttu -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti